miercuri, 21 mai 2008

* Strigătul

Lacrimi
Mii de lacrimi
n-am sa plâng la capul tău
răbdarea pietrelor
s-a transformat
în nisipul clepsidrelor

aştept clipa când
umbra ta
se va arunca din turla
bisericilor arse

tu n-ai să vii în seara asta
o ştiu prea bine
de demult
gratiile ruginite ale destinului
m-apasă

noaptea îşi face culcuş
printre lebede negre.
Sorin Fildan

* Taci

Taci
la poarta buzelor
am să-ţi construiesc
o noapte
înmiresmată de cuvinte
am să mă furişez
cu degetele făcute întrebare
prin părul tău
ademenit.
în aşteptarea primăverii
taci
nu te gândi
mâine n-am să mai fiu
nu mă mai ispiti
în deşertul plin de oaze
taci
eu am plecat
demult.
Sorin Fildan

* Undeva

Caută-mă
cu disperare
loveşte-mă cu toiagul
au trecut anii
peste iernile noastre
surâsul tău de femeie
poate
toamna
speranţa mea însângerată
vara trupului tău
flămândă
devastatoare
salaşul sufletelor noastre
undeva.

Sorin Fildan

* Dragoste

Am ajuns acolo
în carnea nopţii
tăiem
cupe de aur

mă apropii de tine tiptil
şi descopăr
frica
şi vrei
îmi ceri să te mint
închizi ochii
ca o pasăre de granit
din ură şi frică
te înalţi spre iubit
frământând aluatul din carne

am ajuns să fugim.

Sorin Fildan

Niciun comentariu: